Revalidantenportaal ‘Mijn Revant’ biedt beveiligde toegang tot uw persoonlijke online revalidantendossier. U heeft altijd en overal online inzage in de gegevens van uw revalidatiebehandeling. Hier vindt u uw persoonlijke gegevens, kunt u brochures en geplande afspraken inzien en vragenlijsten behorend bij uw behandeling invullen.
Inloggen: wat heeft u nodig?
Om in te loggen heeft u een geldig DigiD nodig. Voor een veilig bezoek aan 'Mijn Revant' wordt gebruik gemaakt van een extra controle via sms of gebruik van de DigiD app. Heeft u nog geen DigiD? Dan kunt u deze aanvragen via www.digid.nl. Uitleg over inloggen met DigiD vindt u op de pagina meestgestelde vragen.
Ook uw Burger Service Nummer (BSN) moet bij Revant bekend zijn om succesvol in te loggen. U kunt zich melden bij onze receptie of het Infopunt om uw gegevens te laten controleren.
Wanneer u voor de eerste keer inlogt: wilt u uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer controleren, aanvullen en corrigeren indien nodig? Wijzigingen kunt u in revalidantenportaal 'Mijn Revant' aangeven of doorgeven aan het Infopunt (Breda) of de receptie (Goes of Terneuzen). U ontvangt dan de meest actuele informatie uit 'Mijn Revant'.
Hulp en antwoorden Mijn Revant
Heeft u een vraag over Mijn Revant? Bekijk onze pagina met meestgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen of heeft u een technisch probleem? Klik voor meer informatie op de blauwe ‘Helpdesk’ button.
Meer informatie
Vragenlijsten via 'Mijn Revant'
Bij de start en aan het einde van uw revalidatietraject ontvangt u vragenlijsten via 'Mijn Revant'. We vragen u deze vragenlijsten binnen 2 weken in te vullen. De vragenlijsten gaan over u en uw huidige situatie. Uw behandelteam gebruikt deze vragenlijsten ter voorbereiding op uw behandeling en om de voortgang van uw revalidatie te meten. Zo weten u en u behandelaren hoe het met het verloop van uw revalidatie gaat.
Bekijk een video met uitleg over de vragenlijsten (Bron: ZonMw)
Beeldbellen via 'Mijn Revant'
Soms vinden afspraken op afstand plaats via beeldbellen. Voor beeldbellen is er een handleiding voor u beschikbaar. Heeft u vragen over het beeldbellen? Neem contact op met het Infopunt via 088 735 8001.
E-consult via 'Mijn Revant'
Tijdens de revalidatie kan uw arts u de mogelijkheid bieden tot een e-consult. Dit consult per e-mail kan een telefonisch of poliklinisch consult vervangen. Het e-consult kan makkelijk ingezet worden voor bijvoorbeeld het stellen van een korte vraag aan de arts óf door de arts om u te informeren.
Uitgebreide uitleg
In de informatiefolder 'Mijn Revant' leest u meer over het revalidantenportaal. De video geeft u meer uitleg over het inloggen op 'Mijn Revant'.
Uw privacy
Het revalidantenportaal is gekoppeld aan uw elektronisch patiëntendossier (EPD) van Revant. In dit EPD worden al uw gegevens digitaal vastgelegd door de revalidatie-/longarts en behandelaars. Dit bevordert de informatie-uitwisseling tussen uw behandelaars.
Revant streeft ernaar om de privacy van haar klanten, bezoekers en personeel zo goed mogelijk te waarborgen. Of het nu gaat om het vastleggen en verstrekken van uw gegevens, of het voeren van een vertrouwelijk gesprek met uw zorgverlener(s), Revant draagt er zorg voor dat persoonlijke gegevens vertrouwelijk en in overeenstemming met de toepasselijke privacywetgeving worden behandeld. Dit geldt tevens voor gegevens van medewerkers en vrijwilligers bij Revant. Voor meer informatie: lees het privacystatement van Revant.